Asiakastyytyväisyyskysely - mahdollisuus voittaa Teppo Nummisen puumaila

Asiakastyytyväisyyskyselyyn voi vastata heinäkuun aikana.

Tappara Fan Clubin asiakastyytyväisyyskysely tarjoaa tilaisuuden vaikuttaa yhdistyksen toimintaan ja kehittämiseen. Kyselyyn vastaaminen antaa jäsenille mahdollisuuden tuoda esiin omia mielipiteitään ja ideoitaan, mikä auttaa meitä parantamaan palvelujamme ja luomaan entistä tiiviimmän yhteisön. Lisäksi vastanneet osallistuvat arvontaan, jossa on mahdollisuus voittaa Teppo Nummisen aito puumaila! Älä jätä tätä tilaisuutta väliin, vaan osallistu kyselyyn ja auta kehittämään Tappara Fan Clubia entistä paremmaksi!

Kyselyn lopussa kysytään yhteystietosi, jotta arvonta saadaan suoritettua vastanneiden kesken. Arvonta suoritetaan asiakaskyselyyn vastanneiden, yhteystietonsa jättäneiden jäsenten kesken 1.8.2024 klo 13.00. Mikäli voittajaa ei tavoiteta 48h aikana, suoritetaan arvonta uudestaan.

Pääset vastaamaan kyselyyn tämän linkin kautta