Syksyn kannattajamatkat myynnissä nyt!

Liiga-Tappara Fan Club Ry ja SiniOranssit järjestävät yhteistyössä kannattajamatkan kaikkiin lauantaina (pl. 2.11. TPS-Tappara) pelattaviin vierasotteluihin. Lisäksi järjestämme matkat kaikkiin Ilveksen isännöimiin paikallisotteluihin. Ensimmäiselle kannattajamatkalle lähdetään jo 21.9. kun Tappara kohtaa JYPin.

Syksyllä luvassa niin perhematka kuin megamatkakin

Lokakuussa järjestämme Vaasaan suositun perhematkan 26.10.2024. Perhematkalla hinnoittelussa on huomioitu myös perheen pienimmät kannattajat ja tuttuun tapaan perhematka on päihteetön.

Alle 7-vuotiaat maksavat vain 22 euroa huoltajan seurassa, nuoret alle 17-vuotiaat 29 euroa ja aikuiset 35 euroa. Hinnat sisältävät bussikuljetukset ja seisomakatsomoliput.

Joulukuussa luvassa on megamatka Poriin. Viime kaudella järjestetty megamatka Turkuun sai valtavan suosion ja tulevalle matkalle on myyty pian jo kymmenen bussia täyteen! Olemme myös vastanneet toiveisiinne ja Poriin lähtee kaksi päihteetöntä bussia. Matkan hinta on kaikille 25 euroa ja mukaan ovat tervetulleita kaikki, huolimatta siitä oletko jäsen vai et.

Kannattajamatkojen lähtöpaikka muuttuu

Jatkossa lähdemme kaikille kannattajamatkoille Tampereen linja-autoasemalta, Hatanpään valtatien puolelta (pois lukien megamatka). Lähtö tapahtuu Hatanpään valtatieltä katsottuna vasemmasta reunasta (ei laitureilta).

Kannattajamatkat ostat kätevästi Tappara Fan Clubin verkkokaupasta!