Tappara Fan Club X Sinioranssit MEGAMATKA Poriin 28.12.2024

Tappara Fan Club järjestää yhteistyössä SiniOranssien kanssa Megamatkan Poriin 28.12.2024.

​​​​​​​MATKA TULEE MYYNTIIN VERKKOKAUPPAAMME 3.9. KLO 16.00!

Olemme jälleen järjestämässä odotettua Megamatkaa, tällä kertaa suuntana on Pori ja päivämääränä lauantai 28. joulukuuta 2024. Viime kaudella Turkuun järjestetty Megamatka keräsi suuren suosion ja haluamme jälleen tarjota kaikille Tapparan kannattajille mahdollisuuden lähteä nauttimaan unohtumattomasta matkasta Poriin.

Matkan hinta on 25 euroa, ja se sisältää sekä ottelulipun että kuljetuksen Tampereelta Poriin ja takaisin. Matkalle lähteminen ei edellytä Tappara Fan Clubin jäsenyyttä.

Tarkemmat aikataulut ja muut yksityiskohdat julkaistaan lähempänä tapahtumaa. Linja-auto numero 6 on tarkoitettu alkoholittomaksi bussiksi, mutta se vaatii 40 ilmoittautunutta, joten emme pysty tätä vielä takaamaan. Matka maksetaan verkossa tilauksen yhteydessä, laskulla maksaminen ei ole mahdollista.

Laitamme myyntiin myös pienen erän irtolippuja, näiden toimitustapa tiedotetaan myöhemmin.

Suosittelemme seuraamaan tiedotusta ja varaamaan paikkansa nopeasti, sillä paikkoja on rajoitetusti ja aiemmat Megamatkat ovat täyttyneet nopeasti.